پسر گلم آقا ماهان

بدون عنوان

1394/2/27 1:47
نویسنده : مامان محیا
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربون وبلاگی و پسر قشنگم ماهان گلی

ببخشید چند وقت بود به وب سر نزده بودم و عکس نذاشته بودم اما الان با خبر شیش ماهه شدن پسرم اومدممحبت

جیغ دس هورااااااا

و همزمان با شیش ماهگی سینه خیز رفتن هم یاد گرفت مام واسش یه جشن کوچولوی نیم سالگی گرفتیم

عزیز دلم وقتی واسه اولین بار سینه خیز رفت خونه مامان جون اینا بودیم که یهو دایی کوچولو و بابا جونش دیدنش و کلییییی واسش ذوق کردن و یهو همه جیغ زدیم و واسش دس میزدیم ناز گلی منم بی خبر از همه جا مات و مبهوت اینور اونورو نگاه میکرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ahb
27 اردیبهشت 94 6:40
سلام خوشکل اهل آهنگ یا اس ام اس هستی؟؟ بیا ایمیلتو ثبت کن تا هر روز لیست آهنگ ها و اس ام اس های جدید و پر بازدید رو برات بفرستیم اینو به دوستات هم بگو لینک ثبت نام: http://mailsend.pr8.ir/form/ آدرس سایت آهنگم: http://mp3.pr8.ir/ اگر نیای ضرر میکنی امیدوارم موفق باشی
خاله مریم ماهان جون
28 اردیبهشت 94 11:31
خاله فدای سینه خیز راه رفتنت عسلک من. واااااای خوش به حالم با این خاله مهربونم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:32
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا